RECRUTĂRI ÎN ECHIPA DEPARTAMENTULUI FINANCIAR [DL 28 NOIEMBRIE 2016]

RoJAM 2.0 17 este a doua jamboree a cercetașilor din ultimii 5 ani și este cel mai mare eveniment organizat de Organizația Națională Cercetașii României, care va aduce împreună peste 1500 de tineri cu vârste între 11 și 24 de ani, de pe întreg teritoriul țării. Aflat la cea de-a doua ediție, RoJAM propune un program educational bazat pe încorporarea descoperirilor științifice și a noilor tehnologii în viața de zi cu zi a tinerilor, pe identificarea de soluții pentru dezvoltarea durabilă a comunităților locale, precum și pe încurajarea și promovarea diversității în societatea romanească.

Dacă vrei să contribui în calitate de voluntar pentru a asigura managementul financiar al evenimentului ce va schimba perspectiva în România, te așteptăm să lucrezi alături de noi într-o echipă creativă, dinamică și convinsă că cercetășia înseamnă și responsabilitate financiară!

Oferim badgeul de Responsabilitate financiară dacă în luna septembrie 2017 ne-ai dovedit că ești o persoană comunicativă, ai simțul umorului, ești rezistent la stres și procedura financiară a organizației este a 11-a ta lege în cercetășie, ești foarte atent la detalii și cunoștințele tale de contabilitate primară ți-au permis să ne tragi de mânecă de fiecare dată când am făcut achiziții!

 

Descrierea postului:

  • Asigură, împreună cu echipa, managementul financiar al evenimentul RoJAM, organizat de Organizația Națională Cercetașii României, în concordanță cu deciziile J5, ale Consiliului Director ONCR, Misiunea Organizației și Metoda Scout
  • Organizează, îndrumă, conduce, controlează și răspunde de desfășurarea în mod eficient a activității financiar-contabile, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare;
  • Asigură organizarea și gestionarea în mod eficient a integrității întregului patrimoniu în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne
  • Răspunde de respectarea disciplinei de casă, a regulamentului operațional de casă și a celorlalte dispoziții privind operațiunile cu numerar, efectuând personal sau prin altă persoană împuternicită, cel puțin lunar și inopinant controlul casieriei, atât sub aspectul existenței faptice a valorilor bănești cât și sub aspectul securității acestora
  • Implementează procedura financiară a ONCR și supervizează implementarea procedurilor de contabilitate cu ajutorul programului informațional;
  • Asigură și răspunde de elaborarea balanței de verificare la termenele stabilite de legislația în vigoare;
  • Este consultat de către conducere în probleme care sunt de competența serviciului;
  • Avizează lucrări pe probleme de contabilitate a stocurilor, de urmărire, evidență, decontări, cheltuieli-venituri, bilanț, analize de sistem, tehnică de calcul;

 

Dacă te regăsești în rândurile de mai sus, trimite-ne o scrisoare de intenție în care să fie rezumată experiența ta în management financiar, pe adresa de email recrutari.rojam@scout.ro până la data de 28.11.2016.